وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال از تعصب و تعهدش به فوتبال دفاع کرد و گفت که 100 درصد روی بازی کردن تمرکز دارد و به هیچ وجه مغرور نیست . 

وی در بخش دوم مصاحبه اش با فدراسیون فوتبال پرتغال گفت :" من همیشه اوضاع را خیلی جدی می گیرم . درون زمین کسی نیستم که بیخوید بخندد و شاید این برایم کمی بد باشد چرا که مردم گمان می کنند که مغرور یا غیر صمیمی هستم . "
بازیکن پرتغالی حرف گذشته خود که گفته بود افرادی که شخصا او را بشناسند ، نظر متفاوتی دارند را تائید کرد و آن را نزدیک تر به واقعیت دانست . وی گفت :" نمی توان در مورد افراد با دیدن یا شنیدن قضاوت کرد . وقتی در مورد کسی می توان صحبت کرد که با او شخصا مکالمه کنی . اما این طبیعی است . زندگی بی رحم است . وقتی کسی را نمی شناسی ممکن است که از او انتقاد کنی . در مورد من هم همین طور بوده است و گاهی رفتاری که بقیه با من می کنند ، ناعادلانه بوده است . "
رونالدو در این مصاحبه در مورد مسائل شخصی خود هم صحبت کرد . در پاسخ به این پرسش که ترانه محبوبش چیست ، ترجیح داد که انتخاب نکند و در مورد غذای محبوبش گفت :" غذاهای پرتغالی که گاهی در سفر ها و در اردوهای ملی می خورم دوست دارم . " بازیکن پرتغالی همچنین گفت که به تمامی کسانی که باعث شده امروز به این جا برسد ، مدیون است .
وی گفت :" ما باید خودمان را صد در صد وقف کارمان کنیم . اگر این طور باشد ممکن است که شرایط خوب نباشند . من سعی می کنم که در کارم از حرفه ای ترین ها باشم . "
رونالدو گفت که برنامه خواب در سلامت بدنش خیلی موثر است . این که صبحانه کامل بخورد و در تمرینات با تمام قوا تلاش کند و مهمتر از همه این که استراحت درستی داشته باشد . " این مهم است که با خانواده و دوستان باشی و بتوانی مدتی خود را از فوتبال جدا کنی . من شنا کردم را دوست دارم . این که بدنم روبراه باشد ، خوب غذا بخورم و ... من کاری را می کنم که برای یک حرفه ای مناسب است . "
وی در مورد شخصیت خود گفت که "روراست " است و با ریاکاری دشمن است . او به دوستی ارزش می نهد و خود را کینه جو نمی داند. بازیکن رئال می گوید که پسرش بزرگترین دستاورد زندگی اوست و می خواهد که خانواده اش را گسترش دهد .
وی افزود :" بدون شک مطمئنم که پدر شدن می تواند همه ما را عوض کند . برای من افتخاری است که بتوانم به یک بچه راه و رسم زندگی را یاد بدهم . این زیباست و دوست دارم بچه دیگری داشته باشم چرا که خانواده مهمترین نکته است . "
وی در این باره که 50 سالگی خود را چگونه تصور می کند هم گفت :" من می خواهم زندگی خوبی را با یکی ، دو بچه دیگر داشته باشم و سعی کنم خوشحال باشم . شاید بهتر از حالا باشم و شاید نباشم . زمان مشخص خواهد کرد . "

بارسلونا 2 – 2 رئال مادرید / سوپر رونالدو کافی نبود .

رئال مادرید سی اف / حساس ترین بازی هفته هفتم لالیگا با تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید به پایان رسید تا فاصله این دو تیم 8 امتیاز باقی بماند .

رئال مادرید که بازی را حجومی آغاز کرده بود ، از همان دقایق اولیه میتوانست جلو بیفتد . دی ماریا دقیقه 6 پاس بنزما را با شوت به بالای دروازه فرستاد . چند دقیقه بعد با ارسال زیبای رونالدو ، بنزما صاحب موقعیت عالی شد که توپ روی پایش ننشست تا این موقعیت هم از دست برود .

دقیقه 23 بازی ، رونالدو بود که با پای چپ از سمت چپ دروازه والدز از زاویه بسته گل اول رئال مادرید در نیوکمپ را به ثمر رساند . بارسلونا که در نبود پیکه و پویول تیم را متزلزل میدید دنی آلوز پر اشتباه را دقیقه 27 از بازی بیرون برد و مارتین مونتویا را جانشین او کرد .

پنج دقیقه مسی بود که از سهل انگاری مدافعان مادریدی استفاده کرد و به راحتی با پای چپ دروازه کاسیاس را باز کرد . نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید .

در شروع نیمه دوم ،بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و با چند موقعیت نصفه و نیمه بالاخره در دقیقه 66 ضربه ایستگاهی گرفت تا مسی از فاصله زیاد با یک ضربه زیبا و دقیق کار را 2-1 کند . در دو دقیقه بعد رونالدو و مسی باز هم موقعیت داشتند که هر دو از دست رفت .

رئال مادرید که نمیخواست بازنده این بازی باشد ، در یک حرکت تیمی زیبا با پاس گل اوزیل ، رونالدو دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند . تعویض های مورینیو که ایگواین جای بنزما ، کاکا جای اوزیل و اسین جای دی ماریا بودند تاثیری در جریان بازی نداشتند تا دقایق پایانی مادریدی ها بازی را کنترل کنند به در نیوکمپ به تساوی برسند .

رونالدو که در پنجمین بازی پیاپی مقابل بارسلونا به گل میرسد در جریان حرکت اکروباتیکش در یک حمله دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد که تا آخر بازی همراه او بود ولی تعویض نکرد تا بار دیگر انگیزه و غیرتش را ثابت کند .

با این تساوی فاصله دو تیم 8 امتیاز ماند تا همه چیز به هفته های آینده بکشد و اینکه آیا رئال مادرید میتواند این فاصله را کمتر کند یا خیر . رئال مادریدی که در بازی پر اشتباه خودش نیز بهتر از این بارسلونا بود .

13468538955671654969 ظاهر جدید رونالدو در بازی با بارسا

14951897780725335814 رونالدو و ساکت کردن دوباره نیوکمپ

کریستیانو و په په از روز استراحتشان استفاده کردند تا در زمین کارتینگ کارلوس ساینز با هم مسابقه بدهند . از قضا با پسر راننده مادریدی مواجه شدند و با هم عکس گرفتند . کریستیانو شماره محبوبش را پوشیده بود .


http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/09/25/futbol/equipos/real_madrid/1348592407_extras_noticia_foton_7_0.jpg

http://up.liga.ir/images/98114820086638383611.jpg

Cristiano Ronaldo VS FC Barcelona (A) HD720p 2012 - 2013 By zKMartin

دانلود در ادامه....


ادامه مطلب

از 2007 تا 2012 با کریس رونالدو

از ابتدای حضور رونالدو تا الان در رئال مادرید

 

Cristiano Ronaldo TaCAtA_2007-2012 HD Crazy -

Click here to enlarge

دانلود در ادامه....


ادامه مطلب

 هیگوائین در زمان رسیدنش به فرودگاه در بوینوس آیرس ، پاسخ سوالات در مورد کریستیانو را داد اما او اعلام کرد که ناراحتی بازیکن پرتغالی را از طریق مطبوعات فهمیده اند .
هیگوائین گفت :" نمی توانم نظری بدهم چرا که چیزی نمی دانم . او با ما چیزی نگفت . " ال پیپتا همچنین به تمجید از پیروزی سوپرکاپ مقابل بارسلونا پرداخت و گفت :" ما اولین جاممان را بردیم . از میان چهار تا کم اهمیت ترین است اما ما بردیم . "
وی در مورد حرفهای مسی در مورد کریستیانو گفت :" من در این جا نیستم که در مورد حرفهای بقیه پاسخ بدهم . من در مورد چیزی که بقیه می گویند نظری ندارم . "
هیگوائین باید در بازیهای راهیابی جام جهانی مقابل پاراگوئه و پرو به تیم ملی کشورش انتخاب کند .

پس از حرف های نا به جای کریستیانو ، شایعه پردازی ها آغاز شده است . حالا دیلی میل خبر می دهد که سیتی حاضر است برای خرید وی 120 میلیون بدهد .
به گفته این منبع ، سیتی در نظر دارد که این بازیکن را بخرد و حاضر است که برایش 120 میلیون یورو بدهد . آنها حاضرند که دستمزد وی را به سالانه بیست میلیون یورو برسانند .

سال به سال ، کریستیانو انواع عناوین فردی را از آن خود می کند . کفش طلا ، ال پی چی و ... اما نگاهی به لیست بازیکنان جهان از نظر دستمزد ، نشان می دهد که او در جمع سه تای برتر نیست . در حقیقت برای پیدا کردن او باید خیلی پائین رفت . این می تواند یکی از دلایل خشم ستاره پرتغالی باشد چرا که او اعتقاد دارد که اگر او بهترین بازیکن جهان است ، باید از نظر مالی هم به او احترام گذاشته شود . 

اتوئو پردرآمد ترین
لیست بازیکنان پر در آمد استثنائاتی هم دارد . مواردی نظیر اتوئو در آنژی و دروگبا در شانگهای . اما بازیکنان حاضر در اوپا هم دستمزدهایی بیش از رونالدو می گیرند . مثلا ایبراهیموویچ ، رونی و مسی . این باعث می شود که ستاره پرتغالی از نظر مالی حس کند که به او بهای لازم داده نمی شود .
در صدر لیست ، ساموئل اتوئو قرار دارد . وی اینتر را ترک کرد تا به کوه طلای سلیمان کریموف در آنژی روسیه پناه ببرد . او سالی بیست میلیون یورو دستمزد می گیرد و در صدر لیست قرار دارد . رقمی که طبیعتا در شرایط فعلی توسط هیچ کسی در دنیا قابل جایگزینی نیست .

ایبرا و رونی در سه تای برتر
پس از اتوئو ، در رده بعدی ایبراهیموویچ است . بازیکن سوئدی که در سال 2009 با اتوئو معاوضه شد ، به پروژه نجومی پی اس جی ملحق شده است . پولهای شیخ ناصر الخلیفی نقش مهمی در پیوستن ایبرا به فوتبال روسیه داشت . زلاتان در کنار ستارگانی نظیر تیاگو و پاستوره ، همچون خورشید در پروژه آنجلوتی است . بازیکن سابق آژاکس ، یووه ، اینتر ، بارسلونا و میلان سالانه 14.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد تا در نزدیکی برج ایفل بازی کند .
نفر بعدی در جمع سه تای برتر ، دوست سابق کریستیانوست : وین رونی . پسر بد اخلاق فوتبال انگلیس ، پس از آن که سال گذشته بد اخلاقی کرد و گفت که می خواهد برود ، دستمزدش افزایش پیدا کرد و قراردادی با ارزش سالانه 13.8 میلیون یورو با شیاطین سرخ امضا کرد .

کریستیانو ، دهم
برای پیدا کردن کریستیانو همچنان باید پائین رفت. یحیی توره با خرج نجومی شیخ سیتی بالاتر از اوست . ستاره ساحل عاجی سالانه 13 میلیون یورو دستمزد می گیرد . دستمزد آگوئرو هم سالانه 12.5 میلیون یوروست .
دروگبا با 12 و کونکا با 10.6 میلیون یورو در رده های ششم و هشتم لیست پر در آمد ها هستند . آنها در چین توپ می زنند که به خاطر پول راهی خاور دور شدند .
توری نیز سالانه 10.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد و مسی نیز با دستمزد 10.5 میلیون بالاتر از رونالدوست .


**نگاهی به برخی نفرات لیست پر در آمد ها :
اتوئو ، 20 میلیون :
بازیکن کامرونی در سال 2011 از اینتر به آنژی پیوست تا پر در آمد ترین بازین جهان شود . او می خواست که این تیم را به چمپیونزلیگ برساند اما به لیگ اروپا رضایت دادند .

ایبراهیموویچ ، 14.5 میلیون
به همراه تیاگو از میلان به پی اس جی پیوست . شیخ تمام بن حامد الثانی با دستمزدی نجومی او را راضی کرد . رقمی که توسط دولت فرانسه " شرام آور " خوانده شد .

رونی ، 12.3 میلیون
او پر در آمد ترین بازیکن لیگ انگلیس است . دوست سابق رونالدو در منچستر ، در حال حاضر بهترین دستمزد را در لیگ جزیره می گیرد .

دروگبا ، 12 میلیون
او به طور رایگان به شانگهای شنهوا پیوست که سالی 12 میلیون سدتزمد می گیرد . البته فعلا مشکلاتی که میان سهامداران این باشگاه به وجود آمده باعث شده که احتمال لغو قراردادش وجود داشته باشد .

مسی ، 10.5 میلیون
بازیکن آرژانتینی بیشترین دستمزد را در لالگیا می گیرد . فرانس فوتبال درآمد وی را در سال 2012 با احتساب تبلیغات ، 33 میلیون یورو اعلام کرده است .

کریستیانو ، 10 میلیون
کریستیانو در سال 2010 که به رئال آمد ، تبدیل به پر در آمد ترین بازیکن جهان شد . پس از آن دستمزدش افزایش نیافت و در حال حاضر پنج بازیکن بالاتر از او هستند .

یحیی توره ، 9.1 میلیون
شیخ سیتی یعنی سلیمان الفهیم به او سالانه 2.1 میلیون یورو دستمزد می دهد اما با احتساب پاداش ها این رقم می تواند خیلی بیشتر از این باشد .

کاکا ، 9 میلیون
در سال 2009 از میلان به رئال آمد . عملکردش در رئال زیاد خوب نبود و باعث شد که رئال به خاطر دستمزدش در فروشش دچار مشکلاتی شود .

آگرو ، 8.3 میلیون
او اتلتیکو را ترک کرد تا راهی باشگاهی شود که چمپیونزلیگ را می خواهد . دستمزدش هم پیشرفت قابل توجهی داشت . او سالانه 8.3 میلیون یورو دستمزد می گیرد که نزدیک به چهار میلیون یورو پاداش نیز می تواند به آن اضافه شود .


** در منچستر در شش سال ، پنج بار دستمزدش بیشتر شد
کریستیانو بارها نشان داده که دوست دارد علنا و در مقابل دیدگان همه احساساتش را بروز دهد . او پس از حذف توسط آلمان در یورو 2008 ، اعلام کرد که او بازیکن جاه طلبی است و می خواهد به رویاهای بچگی خود برسد و در این راه از هیچ چیز دست نمی کشد . بدین ترتیب او به منچستر یونایتد فشار آورد تا اجازه رفتن به رئال مادرید را به او بدهد .
در آن تابستان توانستند حفظش کنند اما در تابستان بعدی رفت . در حقیقت او تابستان پیش از پیوستن به رئال و بعد از فینال چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا از حضور در شیاطین سرخ ابراز ناراحتی کرده بود .
هر چند که این رفتارش را نمی توان استراتژی او برای افزایش دستمزدش در تیم فرگوسن دانست چرا که ستاره پرتغالی در شش باری که در منچستر بود ، پنج بار دستمزدش بیشتر شد اما به هر حال او نشان داده که در زمینه پول ، فرد موقعیت شناسی است . در حقیقت هر بار هم که قراردادش تمدید می شد ، تحت فشارهای رسانه ای بود که شایعات را در مورد آینده این ستاره افزایش می دادند .
در سال 2006 بحث از والنسیا بود پس از آن هم بحث هایی در مورد رئال مادرید ، بارسلونا ، اینتر ، میلان و بایرن مونیخ مطرح شد . 
کریستیانو هم خودش بارها تائید کرد که می خواهد راهی باشگاه ای بزرگ اروپا شود . زمانی که ویار میر اعلام کاندیداتوری برای ریاست رئال کرد ، قول داد که کریستیانو را به خدمت بگیرد و همین شرایط باعث شد که دستمزد این بازیکن در یونایتد افزایش قابل توجهی داشته باشد ...

** رئال ، * هشت قرارداد را در این تابستان نهایی کرد
در این تابستان قرارداد هشت بازیکن در دفتر برنابئو تمدید شد . پنج نفر از کادر فنی و سه نفر از بازیکنان . احتمالا هیگوائین هم نهمین افزایش دستمزد را در سه ماه اخیر خواهد داشت . همه چیز با بازیکن آرژآنتینی برای توافق ، قطعی شده و فقط اعلام رسمی باقی مانده است .
درست پس از اتمام لالیگا ، مورینیو قراردادش را تمدید کرد . وی و کادر فنیش تا 2014 قرارداد داشتند اما پس از پایان فصل تصمیم گرفتند که آن را تا 2016 تمدید کنند . در قرارداد جدید ، دستمزد دستیارهای مورینیو افزایش پیدا کرد .
پس از تمدید قرارداد راموس و په په در سال 2011 ، مورینیو اعتقاد داشت که حفظ آربلوا و آلبیول هم ضروری است . هیچ کدام از آنها مشکل خاصی نداشتند و خیلی زود قراردادشان تمدید شد . پس از آن نوبت دی ماریا بود . بازیکن آرژانتینی سال گذشته نسبت به دستمزدش گلایه داشت . دستمزد اولیه او زیاد بالا تعیین نشده بود و رئال مادرید پس از سال خوب دی ماریا ، برای ادای احترام به او دستمزدش را تمدید کرد . هیگوائین هم قرار است که به زودی پس از کریستیانو ، کاکا و کاسیاس در کنار راموس و ژابی آلونسو ، سومین دستمزد را در تیم داشته باشد .
باشگاه در حال حاضر در حال بررسی تمدید قراردادهای ژابی و کریستیانوست . برنامه این بود که پیش از اتمام سال 2012 این قضیه حل شود اما ستاره پرتغالی با حرفهایش در روز یکشنبه علنا نارضایتی خود را بروز داد . او مستقیما از پول صحبت نکرد اما گفت که شنبه رو در رو با فلورنتینو صحبت کرده است . او بیشترین دستمزد را در تیم می گیرد اما در عرصه جهانی هنوز با بقیه فاصله دارد . او در شش سال ، پنج بار دستمزدش بیشتر شده اما در رئال در سه سال ، هیچ اتفاقی نیافتاده است .


** مشکلات مالیاتی برای تمدید قرارداد
شاید فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز فکرش را هم نمی کردند که درست یک روز پس از صحبت حضوری با کریستیانو ، ستاره پرتغالی این گونه جو تیم را متشنج کند .
او به فلورنتینو ، مورینیو و خوره مندس گفته که یکی از دلایل ناراحتیش مربوط به مسائل دستمزدش است . رئال مادرید هنوز به طور جدی تصمیم به تمدید قرارداد وی نگرفته و این مشکلاتی را پدید آورده است .
کریستیانو تا 2015 با رئال مادرید قرارداد دارد و دستمزدش سالانه 10 میلیون یورو به علاوه مالیات است . عملکردش در رئال فوق العاده بوده و رئال مادرید هم مشکلی با افزایش دستمزدش ندارد .
اما یکی از مشکلات مربوط به لغو "قانون بکام " است . قانونی که باعث می شد بازیکنان خارجی که برای کمتر از 10 سال در اسپانیا زندگیکرده اند و بالای 120 هزار یورو در سال دستمزد می گیرند ، مالیات 23 درصد بدهند . این قانون در پی انتقال بکام در سال 2003 به رئال گذاشته شده بود .
با این قانون ، رئال مادرید توانست که ستارگانی نظیر کریستیانو و کاکا را آسان بخرد . یعنی رئال مادرید با احتساب مالیات ، در حال حاضر سالی 15.5 میلیون یورو برای کریستیانو خرج می کند . اما حالا که این قانون برداشته شده اگر رئال بخواهد سالانه 15 میلیون یورو به کریستیانو بدهد ، باید نزدیک به 31 میلیون با احتساب مالیات خرج کند که رقم قابل توجهی است .
در حقیقت رئال هر زمان که قرارداد کریسیتانو را تمدید کند ، باید دستمزد دو برابر به او بدهد که این باعث شده مسئولان اقتصادی باشگاه کمی در این باره تامل کنند .

خوزه مورینیو و خورخه مندس ، مربی و وکیل کریستیانو انتظار بمب ترکاندن کریستیانو در روز یکشنبه در جایگاه ویژه برنابئو را نداشتند . هر دویشان از حرفهای این بازیکن که گفته بود در رئال مادرید " ناراحت " است سورپرایز شده اند .
مورینیو واکنش رسمی به حرفهای کریستیانو نداشت چرا که این حرفها دقایقی پس از کنفرانس مطبوعاتی او زده شدند که در آن مربی پرتغالی از عملکرد تیمش انتقاد کرد . مندس هم از حرفهای این بازیکن فوق العاده کاملا خجالت زده شده بود . وی تائید کرد که کریستیانو جلسه ای با فلورنتینو و خوزه آنخل داشته اما تکذدیب کرد که علت این حرفها ، مسائل مالی یا پیشنهادات باشگاه های دیگر بوده باشد .

53 خبرنگار حاضر در محل قرعه کشی دور گروهی چمپیونزلیگ ، اینیستا را به عنوان بازیکن برتر سال یوفا انتخاب کردند .
کریستیانو و مسی با 17 رای در رده دوم قرار گرفتند و اینیستا با 19 رای بهترین بازیکن شد .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 1374
بازدید کل : 133078
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1